Archiwum bloga

środa, 8 czerwca 2011

calendar part 1

Popełniłem kiedyś kalendarz. Ściślej rzecz biorąc, popełniłem ich kilka, ale ten był pierwszy. Pracowałem przez kilka lat jako fotograf na statkach pasażerskich. Na jednym z nich, koleżanka z Kanady  - Kim zaproponowała, żebym zrobił zdjęcia do kalendarza załogi, ktory będzie zbliżony w formie do tego znanego z filmu 'dziewczyny z kalendarza'. Jesli widzieliście, to wiecie o co chodzi, jeśli nie -... no cóż - zorientujecie się ;). Poniżej większość zdjęć wykorzystanych w naszej wewnętrznej publikacji.
Muszę tu od razu wyjaśnić i rozwiać wszystkie wątpliwości - tak, na ostatnich dwóch ujęciach występuję ja (zdjęcia z samowyzwalacza), wraz z działem foto i  - w ostatnim przypadku jako współtwórca z pomysłodawczynią - Kimberly Chartier i Marcosem 'Carlosem' Bravo.
 ... juz się boję co mi później napiszecie. Zapraszam!  :)

2 komentarze:

Tomek Sipiera 11 czerwca 2011 15:32  

Ha ha, bardzo fajne :)

Artur - A&A Foto 12 czerwca 2011 18:22  

Tom - to na ramieniu to z gumy do żucia, tak ?? Zeszło po kąpieli ?? :P

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP